Ostatnie Artykuły w Poradni PrestaShop

Zastanawiasz się, jak wygląda prowadzenie sklepu na PrestaShop? Jak zarządzać produktami, stanami magazynowymi, zdjęciami i wieloma innymi elementami w Twoim sklepie? Jeśli tak, ten film jest dla Ciebie. Wkrótce pojawią się kolejne!

Obrazek ilustracyjny

Hotjar – czym jest i do czego służy?

Hotjar to narzędzie online dzięki któremu możesz dowiedzieć się, co właściwie robią użytkownicy przeglądający Twoją stronę internetową. Wiedza uzyskana za pomocą funkcji analitycznych i raportujących pozwoli Ci na lepsze zarządzanie Twoją stroną, na dokładniejsze dopasowanie jej do oczekiwań Twoich odbiorców, skuteczniejsze przekonanie ich do Twoich ofert oraz szybkie wyeliminowanie błędów, istnienia których bez Hotjara trudno […]

W krótkim filmie pokazujemy jak zmienić język interfejsu panelu administracyjnego dla zalogowanego administratora w PrestaShop 1.7.

CASE STUDY: Jak sprzedawać kosmetyki online?

W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę ze szwajcarskim producentem kosmetyków – firmą Dermalab. Na podstawie analizy wyników sprzedaży i użyteczności poprzedniego sklepu oraz potrzeb i pomysłów klienta zbudowaliśmy nowy sklep, szyty na miarę, swissline-cosmetics.com. W tym artykule chcemy pokazać rozwiązania, których wdrożenie warto rozważyć, jeśli prowadzicie sklep z kosmetykami. Skin analysis – system rekomendacji produktowych Narzędzie […]

Napis Facebook

Sklep na Facebooku? Jak się ma do tego PrestaShop?

Zdarza się, że właściciele sklepów pytają o to, czy możliwa jest integracja PrestaShop z Facebookiem. To pytanie pojawia się częściej od momentu, gdy Facebook wprowadził usługę Marketplace dla Polski (listopad 2017 roku). Jak zatem można sprzedawać produkty na Facebooku, mając sklep online? Czy istnieje możliwość powiązania sklepu opartego na PrestaShop z samym portalem społecznościowym albo z […]

Ilustracja promocyjna artykułu o konwersji i wskaźniku konwersji

Co to jest konwersja i wskaźnik konwersji?

Konwersja to podstawowe pojęcie marketingu internetowego. Oznacza ono działanie użytkownika serwisu internetowego zgodne z oczekiwaniami administratora serwisu lub nadawcy komunikatu zamieszczanego w serwisie. Omówmy to pokrótce na przykładzie naszej strony firmowej – tej, na którą w tej chwili patrzysz.

Polecane filmy

Zastanawiasz się, jak wygląda prowadzenie sklepu na PrestaShop? Jak zarządzać produktami, stanami magazynowymi, zdjęciami i wieloma innymi elementami w Twoim sklepie? Jeśli tak, ten film jest dla Ciebie. Wkrótce pojawią się kolejne!

W krótkim filmie pokazujemy jak zmienić język interfejsu panelu administracyjnego dla zalogowanego administratora w PrestaShop 1.7.

Kolejny odcinek naszego cyklu o samodzielnej stylizacji szablonu PrestaShop

Prezes JashTechnologie opowiada o różnicach mię­dzy sklepami zbudowanymi w oparciu o otwarty kod oraz sklepami w systemie abonamentowym.

Jak w prosty sposób zmienić treści w Prestashop 1.7 za pomocą narzędzia Tłumaczenia.