Poradnia Prestashop

Hosting pod PrestaShop — 15 kwestii, które musisz wziąć pod uwagę

Chcesz założyć sklep z wykorzystaniem PrestaShop? To bardzo dobry pomysł. Silnik ten cieszy się doskonałą opinią i oferuje ogromne możliwości. Jednak na jakim serwerze postawić taki e-sklep? Jaki hosting pod PrestaShop będzie najlepszy? Poznaj elementy, jakie musisz przeanalizować przed dokonaniem wyboru. Czytaj więcej

Czytaj więcej o

Core Web Vitals — co to i jak wpłynie na pozycję Twojej strony?

W maju 2020 roku Google ogłosił oficjalnie wprowadzenie nowego czynnika rankingowego. Są to tzw. Podstawowe Wskaźniki Internetowe, czyli Core Web Vitals. W sierpniu 2021 roku zostaną one wprowadzone w życie, choć pierwsze zmiany mogłeś zauważyć już w czerwcu. Czego właściwie dotyczy Core Web Vitals?  W jaki sposób wskaźniki te mogą wpłynąć na widoczność Twojego sklepu w wyszukiwarce? Co zrobić, aby zoptymalizować stronę pod nowe wytyczne i nie stracić pozycji? Odpowiedź w dzisiejszym artykule. Czytaj więcej

Czytaj więcej o

Jak promować sklep internetowy na Facebooku — praktyczny poradnik

Obok reklamy produktowej Google Ads, reklama sklepu internetowego na Facebooku jest jedną z najpopularniejszych form promocji i sprzedaży w e-commerce. Jaki budżet przeznaczyć na FB Ads w przypadku e-commerce? Jak uruchomić taką kampanię dla sklepu na PrestaShop? Co zrobić, żeby nie “przepalić” budżetu i sprzedawać z sukcesem na Facebooku? Odpowiedź w dzisiejszym artykule. Czytaj więcej

Czytaj więcej o

    Masz pytania?

    Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, na nurtujący Cię problem, napisz do nas, a opracujemy ten temat i wrzucimy go do bazy wiedzy

    Zobacz na YouTube Szybkie pytania o PrestaShop

    Czym są moduły i jak mogą pomóc Ci w zwiększeniu zysków — webinar

    W związku z prośbami osób, które nie mogły uczestniczyć w naszym kolejnym webinarze, postanowiliśmy udostępnić nagranie na naszej stronie. Uwaga! Webinar można obejrzeć również na naszym oficjalnym kanale, na YouTube. Czytaj więcej

    Jak wdrożyć sklep na PrestaShop,​​​​​​​ który będzie dobrze przygotowany pod SEO?

    Zapraszamy na pierwszy z cyklu webinarów, dedykowanych właścicielom sklepów internetowych, które chcą rosnąć, a także tym, którzy dopiero myślą​​​​​​​o stworzeniu własnego ecommerce. Wydarzenie poprowadzą prezesi dwóch agencji,które są oficjalnymi partnerami PrestaShop w Polsce. Webinar odbył się 16 września i spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Do końca transmisji było z nami prawie 120 osób. Czytaj więcej

    Jak prowadzić sklep na PrestaShop 1.7 - Edycja produktów #1

    Zastanawiasz się, jak wygląda prowadzenie sklepu na PrestaShop? Jak zarządzać produktami, stanami magazynowymi, zdjęciami i wieloma innymi elementami w Twoim sklepie? Jeśli tak, ten film jest dla Ciebie. Wkrótce pojawią się kolejne! Czytaj więcej

    Więcej video

    Poradnia PrestaShop

    Core Web Vitals

    Core Web Vitals — co to i jak wpłynie na pozycję Twojej strony?

    W maju 2020 roku Google ogłosił oficjalnie wprowadzenie nowego czynnika rankingowego. Są to tzw. Podstawowe Wskaźniki Internetowe, czyli Core Web Vitals. W sierpniu 2021 roku zostaną one wprowadzone w życie, choć pierwsze zmiany mogłeś zauważyć już w czerwcu. Czego właściwie dotyczy Core Web Vitals?  W jaki sposób wskaźniki te mogą wpłynąć na widoczność Twojego sklepu w wyszukiwarce? Co zrobić, aby zoptymalizować stronę pod nowe wytyczne i nie stracić pozycji? Odpowiedź w dzisiejszym artykule. Czytaj więcej

    Jak promować sklep internetowy na Facebooku — praktyczny poradnik

    Obok reklamy produktowej Google Ads, reklama sklepu internetowego na Facebooku jest jedną z najpopularniejszych form promocji i sprzedaży w e-commerce. Jaki budżet przeznaczyć na FB Ads w przypadku e-commerce? Jak uruchomić taką kampanię dla sklepu na PrestaShop? Co zrobić, żeby nie “przepalić” budżetu i sprzedawać z sukcesem na Facebooku? Odpowiedź w dzisiejszym artykule. Czytaj więcej

    Sklep na Allegro czy własny sklep internetowy — co się bardziej opłaca?

    Chcesz zacząć sprzedawać w internecie? Zastanawiasz się, czy warto założyć własny sklep internetowy? A może lepiej wystartować ze sklepem na Allegro? W dzisiejszym artykule omówimy zalety i wady obu rozwiązań.  Czytaj więcej

    Więcej porad

    Najnowsze wpisy

    Core Web Vitals

    Core Web Vitals — co to i jak wpłynie na pozycję Twojej strony?

    W maju 2020 roku Google ogłosił oficjalnie wprowadzenie nowego czynnika rankingowego. Są to tzw. Podstawowe Wskaźniki Internetowe, czyli Core Web Vitals. W sierpniu 2021 roku zostaną one wprowadzone w życie, choć pierwsze zmiany mogłeś zauważyć już w czerwcu. Czego właściwie dotyczy Core Web Vitals?  W jaki sposób wskaźniki te mogą wpłynąć na widoczność Twojego sklepu w wyszukiwarce? Co zrobić, aby zoptymalizować stronę pod nowe wytyczne i nie stracić pozycji? Odpowiedź w dzisiejszym artykule. Czytaj więcej

    Jak-reklamowac-sklep-internetowy-nafb

    Jak promować sklep internetowy na Facebooku — praktyczny poradnik

    Obok reklamy produktowej Google Ads, reklama sklepu internetowego na Facebooku jest jedną z najpopularniejszych form promocji i sprzedaży w e-commerce. Jaki budżet przeznaczyć na FB Ads w przypadku e-commerce? Jak uruchomić taką kampanię dla sklepu na PrestaShop? Co zrobić, żeby nie “przepalić” budżetu i sprzedawać z sukcesem na Facebooku? Odpowiedź w dzisiejszym artykule. Czytaj więcej

    W związku z prośbami osób, które nie mogły uczestniczyć w naszym kolejnym webinarze, postanowiliśmy udostępnić nagranie na naszej stronie. Uwaga! Webinar można obejrzeć również na naszym oficjalnym kanale, na YouTube. Czytaj więcej

    Zapraszamy na pierwszy z cyklu webinarów, dedykowanych właścicielom sklepów internetowych, które chcą rosnąć, a także tym, którzy dopiero myślą​​​​​​​o stworzeniu własnego ecommerce. Wydarzenie poprowadzą prezesi dwóch agencji,które są oficjalnymi partnerami PrestaShop w Polsce. Webinar odbył się 16 września i spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Do końca transmisji było z nami prawie 120 osób. Czytaj więcej

    Poznaj zdjęcia produktowe, które sprzedają

    Jako właściciel sklepu internetowego wiesz, jak duże znaczenie w sprzedaży mają zdjęcia produktowe.  Wykorzystujesz je przecież nie tylko na stronie internetowej, ale  także w reklamie, na blogu, w artykułach sponsorowanych, na firmowym blogu i w mediach społecznościowych. Ich jakości często wpływa na decyzję potencjalnego klienta. Zdjęcia od producenta to dziś za mało, żeby przyciągnąć uwagę klientów i wyróżnić się na tle konkurencji. Taką możliwość otwiera przed Tobą fotografia produktowa 360. Czytaj więcej