1. Analizujemy

Naszym celem na tym etapie jest przedstawienie Ci rozwiązań dostosowanych do Twoich rzeczywistych potrzeb i aspiracji.

Co zrobimy dla Ciebie?

Wspolnie dowiadujemy sie:

  • co chcesz osiągnąć, zakładając sklep internetowy,
  • jak przebiega sprzedaż w Twojej firmie,
  • jacy klienci kupują Twoje produkty,
  • jak przyciągnąć nowych klientów, nie tracąc dotychczasowych,
  • czym charakteryzują się Twoje produkty,
  • jakie są mocne strony Twojej oferty, a co wymaga poprawy,
  • z jakimi systemami informatycznymi pracujesz na co dzień,
  • jaki jest potencjał sprzedaży Twojego produktu na rynku,
  • jak radzi sobie Twoja konkurencja.

Co otrzymasz?

Pewność i wiedzę:

  • sklep będzie dostosowany do Twoich potrzeb i biznesu, który prowadzisz,
  • otrzymana wiedza pozwoli Ci zarabiać więcej; zwykle właściciel sklepu dowiaduje się tego już w trakcie prowadzenia działalności - dzięki naszej analizie uczysz się przed rozpoczęciem sprzedaży, a nie w trakcie,
  • narzędzie sprzedażowe, które trafi w Twoje ręce, będzie dopasowane do Twojego biznesu, a nie odwrotnie,
  • partner, z którym rozpoczniesz współpracę, pozna Twoją firmę i będzie zainteresowany długofalową współpracą i w rezultacie wspólnym sukcesem w e-handlu.

2. Projektujemy

Staranny projekt sprawia, że kodowanie sklepu zajmuje dużo mniej czasu, a już działający sklep nie wymaga żadnych zmian.

Co zrobimy dla Ciebie?

Tworzymy:

  • projekt funkcjonalny Twojego sklepu, zawierający opis działania poszczególnych funkcji,
  • projekt graficzny sklepu, który nie tylko sprzedaje, ale jest ładny i łatwy w obsłudze,
  • schemat integracji z serwisami zewnętrznymi, z których korzystasz (ERP, CRM, firmy kurierskie, porównywarki, systemy płatności, Allegro, e-Bay itd.),
  • rozwiązania dostosowane do rynków zagranicznych, na których sprzedajesz,
  • narzędzia automatycznego, cyklicznego importu towarów i cen z bazy Twojego dostawcy.

Co otrzymasz?

Oszczedność czasu i pieniędzy, a co więcej:

  • dzięki projektowi sklep będzie spójny i kompletny, ponieważ czuwamy nad każdym jego elementem,
  • możesz zaufać sile doświadczenia i sprawdzonych rozwiązań,
  • zyskujesz pewność, że zamkniesz się w ustalonym przez siebie budżecie,
  • prezentujemy Ci listę kurierów i metod płatności, dzięki czemu nie musisz analizować setek ofert – proponujemy tylko najkorzystniejsze dla Ciebie rozwiązania.

3. Kodujemy

Zamieniamy nasz projekt na w pełni działający sklep internetowy. To bardzo ważna operacja i powinna być przeprowadzona przez specjalistów, którym możesz zaufać. A kto może budzić większe zaufanie niż certyfikowany programista PrestaShop?

Co zrobimy dla Ciebie?

Zapewniamy Ci:

  • ekipę deweloperów o najwyższych kompetencjach na rynku (nasz szef produkcji jest oficjalnym szkoleniowcem certyfikowanych programistów PrestaShop w Polsce),
  • opiekę Project Managera, który rozumie język biznesu i potrafi tłumaczyć w prosty sposób nawet najbardziej skomplikowane kwestie techniczne,
  • możliwość samodzielnej edycji niemal każdego elementu sklepu - dzięki dobrze wykonanej stronie nie musisz umieć programować, żeby wprowadzać zmiany w sklepie.

Co otrzymasz?

W procesie kodowania otrzymujesz:

  • bezpośredni kontakt z Project Managerem, który będzie najlepszym rzecznikiem Twoich interesów w rozmowach z deweloperami,
  • dostęp do systemu zarządzania projektem, w którym na bieżąco możesz śledzić postęp prac,
  • sprawdzone, bezpieczne moduły, które stworzymy specjalnie na Twój użytek,
  • bezpieczny i wydajny kod napisany zgodnie z najlepszymi standardami branżowymi.

4. Testujemy

Przeprowadzamy testy, by upewnić się, że wszystko działa idealnie, ponieważ pierwszego wrażenia nie można zrobić dwa razy. Niedziałające funkcje sklepu to utrata zaufania klientów.

Co zrobimy dla Ciebie?

Sprawdzamy:

  • czy funkcje sklepu są zgodne z informacjami zawartymi w Projekcie funkcjonalnym, a jego wygląd odpowiada projektowi graficznemu,
  • jak działa integracja z zewnętrznymi serwisami, o ile na tym etapie taki test jest możliwy do przeprowadzenia. Jeśli jakaś funkcja nie działa idealnie, od ręki dokonujemy ostatnich poprawek.

Co otrzymasz?

Gwarancję bezpieczeństwa:

  • sklep nie zawiedzie zaufania Twoich klientów - będzie działał stabilnie i przewidywalnie,
  • dzięki naszym procedurom testowania zyskasz wszechstronnie sprawdzony sklep, który nie zawiedzie Cię w kluczowym momencie.

5. Szkolimy

Przeszkolimy Ciebie lub Twój zespół w obszarze bezpiecznego zarządzania sklepem. Nie martw się, nie musisz zapamiętać całej treści szkolenia. Udostępnimy Ci przewodnik użytkownika PrestaShop. Pamiętaj też, że zawsze możesz do nas zadzwonić, a my z radością odpowiemy na Twoje pytanie!

Co zrobimy dla Ciebie?

Pokazujemy Ci:

  • jak zarządzać sklepem,
  • jak sprawnie obsługiwać zamówienia,
  • jak dostosować panel administracyjny do potrzeb i zadań poszczególnych administratorów - Twoich pracowników,
  • jak obsługiwać kluczowe dla Twojego biznesu moduły,
  • jakie praktyki stosować, aby zdobyć zaufanie klientów.

Co otrzymasz?

Dowiadujesz się:

  • jak administrować sklepem z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, aby nikt niepowołany nie uzyskał do niego dostępu,
  • jak tworzyć różne profile użytkowników panelu administracyjnego: po to, aby osoby spoza Twojej firmy pracujące dla Ciebie w panelu administracyjnym widziały tylko te dane, które im udostępnisz; dzięki temu dane Twoich klientów i informacje o Twoich obrotach są bezpieczne.

6. Uruchamiamy sklep

W Twoje ręce trafia sklep - w pełni funkcjonalny sklep internetowy, który może od razu zarabiać. Przekazanie Ci sklepu internetowego to nie tylko uroczyste przecięcie wstęgi, lecz również szereg ważnych zadań.

Co zrobimy dla Ciebie?

Na końcu tego etapu:

  • konfigurujemy Twój serwer,
  • bezpiecznie przenosimy sklep z naszego serwera na Twój,
  • uruchamiamy te moduły, które mogą być skonfigurowane jedynie na serwerze docelowym (np.moduły płatności),
  • ustawiamy obsługę maili, żeby żaden mail od Twojego klienta nie pozostał bez odpowiedzi,
  • gruntownie sprawdzamy, czy wszystko działa jak należy...
  • ...i wreszcie: włączamy sklep!

Co otrzymasz?

Masz:

  • w pełni funkcjonalny sklep internetowy, który może od razu zarabiać,
  • optymalnie przygotowany serwer, który sprawi, że sklep będzie działał szybko i wydajnie,
  • 12-miesięczną gwarancję: czas, w którym nie musisz martwić się o techniczną stronę Twojego e-handlu.

Wreszcie nadeszła ta chwila i Twój sklep staje się dostępny dla wszystkich. Otwiera się kolejny etap Twojej drogi przedsiębiorcy. Chcemy Ci w niej towarzyszyć, udzielając fachowego wsparcia na każdym jej etapie. Pozostajemy w kontakcie, aby służyć Ci najlepszymi radami, razem dokonywać aktualizacji, instalacji kolejnych modułów, ulepszać sklep, jeszcze lepiej dostosowując go do potrzeb Twoich i Twoich klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o długofalowej współpracy, przejdź na stronę:

Żeby stworzyć efektywny i rentowny sklep internetowy potrzeba wiedzy i doświadczenia. Mamy obie te rzeczy. Poznaj nasze sześć kroków do Twojego nowego sklepu.

Zamów pakiet

Masz pomysł, masz plan, ale potrzebujesz informacji

Ile to będzie kosztowało?

Chętnie oszacujemy koszt wdrożenia Twojego sklepu. Wystarczy, że prześlesz nam wypełniony formularz, a my odpowiemy najprędzej jak to możliwe.