Wykonanie sklepu internetowego

W historii naszej firmy wykonaliśmy kilkadziesiąt sklepów internetowych o różnym stopniu złożoności i dla różnych branż. Pracujemy głównie dla firm w Polsce i we Francji. Naszym celem jest, by każdy kolejny wykonany przez nas projekt był lepszy od poprzedniego i żeby inwestorzy rozwijający handel w internecie mieli w nas partnera, którego wiedza i doświadczenie stale powiększa ich potencjał sprzedażowy. Nie wierzymy w sklep idealny zbudowany od podstaw, tylko w ciągłe ulepszanie i dostosowanie go do wciąż zmieniających się warunków w e-commerce.

PERSONALIZACJA – Przy tworzeniu sklepów internetowych opieramy się na założeniu, że e-commerce zaczyna się poza internetem. Dlatego szczególny nacisk stawiamy na poznanie firmy inwestora, jego oferty oraz procesów, jakie towarzyszą sprzedaży i obsłudze klienta. Analizujemy jego branżę i konkurencję. Tylko wtedy możemy zaproponować rozwiązania dostosowane do specyfiki biznesu, którego przedłużeniem jest budowany przez nas sklep internetowy. Jednocześnie uważnie słuchamy inwestora, by poznać jego wizję i potrzeby, a następnie przedstawiamy takie propozycje ich realizacji, które najlepiej będą współgrały z funkcjonalnościami sklepu.

PRZEWIDYWALNOŚĆ – Brak planu działania leży u źródeł większości porażek w świecie e-commerce. Dlatego szczególną wagę przykładamy do uważnego i całościowego zaplanowania sklepu internetowego zanim przystąpimy do jego realizacji. Proces projektowania odbywa się w ścisły porozumieniu z inwestorem w taki sposób, żeby na etapie odbioru nie spotkały go żadne niemiłe niespodzianki. Projektowanie obejmuje wszystkie podstrony projektu oraz wszystkie funkcjonalności, jakie wdrażamy, dzięki czemu końcowy efekt odpowiada w stu procentach początkowym założeniom.

ELASTYCZNOŚĆ – tworząc sklep internetowy wychodzimy z założenia, że będzie on podlegał ciągłym zmianom. W dynamicznym świecie handlu internetowego nie można przyjąć, że otoczenie sklepu internetowego i klienci pozostaną tacy sami. Dodatkowo z czasem dowiadujemy się o klientach coraz więcej i to umożliwia dodawanie kolejnych funkcji poprawiających konwersję i zwiększających satysfakcję z użytkowania strony. Wreszcie, sprzedawca musi stale szukać nowych dróg dotarcia do klienta, więc sklep internetowy musi przewidzieć pole do eksperymentowania i analizy efektów, dzięki czemu można znaleźć sposób na wyprzedzenie konkurencji. Wszystkie te działania wymagają, żeby sklep internetowy był wykonany w elastyczny sposób. Oprogramowanie PrestaShop daje potężne możliwości wprowadzania zmian i rozwijania funkcjonalności, pod warunkiem jednak, że został on stworzony zgodnie z regułami sztuki, czyli na przykład bez ingerencji w silnik sklepu. W przeciwnym wypadku możemy nie tylko mieć duże trudności, by rozwijać stronę, ale także, żeby przeprowadzić jego aktualizację do nowszej wersji.’