Poznaj zdjęcia produktowe, które sprzedają
Jako właściciel sklepu internetowego wiesz, jak duże znaczenie w sprzedaży mają zdjęcia produktowe. Wykorzystujesz je przecież nie tylko na stronie internetowej, ale także w reklamie, na blogu, w artykułach sponsorowanych, na firmowym blogu i w mediach społecznościowych. Ich jakości często wpływa na decyzję potencjalnego klienta. Zdjęcia od producenta to dziś za mało, żeby przyciągnąć uwagę klientów i wyróżnić się na tle konkurencji. Taką możliwość otwiera przed Tobą fotografia produktowa 360.
Fotografia 360 — pokaż swój produkt z najlepszej strony
Zakupy online są wygodne i szybkie, ale mają jedną podstawową wadę. Osoba zainteresowana zakupem nie może dokładnie obejrzeć produktu. Tradycyjne zdjęcie produktowe nigdy nie zaprezentuje przedmiotu, w taki sposób, aby klient mógł przyjrzeć mu się dokładnie z każdej strony. A nawet najdokładniejszy opis nie wyczerpie wszystkich pytań potencjalnych klientów. Zastanawiasz się, co zrobić, aby zminimalizować liczbę pytań i reklamacji? Chcesz zwiększyć zyski i cieszyć się jeszcze większym zaufaniem wiernych klientów? Wybierz zdjęcia produktów 360 stopni.
Fotografia 360 stopni — co to jest
Fotografia 360 stopni, inaczej zdjęcia obrotowe, to rewolucyjna technika, która pozwala pokazać produkt z każdej strony. Dzięki naturalnej animacji, potencjalny klient może dokładnie obejrzeć przedmiot. Dostrzec szczegóły, które na zwykłych zdjęciach byłyby niemożliwe do zauważenia. Często to właśnie drobne różnice, szczegóły wpływają na decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Spraw, aby użytkownicy Twojej strony podjęli te właściwe, dzięki fotografii produktowej 360.
Zdjęcia produktów 360 — produkt niemal na wyciągnięcie ręki
Czy ten produkt będzie taki sam jak na zdjęciu? Pamiętasz, ile razy słyszałeś to pytanie? A teraz pomyśl, ilu potencjalnych klientów o nic nie zapytało. Ci użytkownicy opuścili Twoją stronę, bo wątpliwości okazały się zbyt duże. Dzięki obrotowym zdjęciom produktów obiekcje, które powstrzymywały użytkowników przed decyzją o zakupie, znikną, a Ty zyskasz jeszcze więcej klientów. Ponadto — fotografia produktowa 360 przyniesie Ci również korzyści wizerunkowe. Pokażesz, że szukasz nowoczesnych rozwiązań, które ułatwią zakupy w Twoim sklepie internetowym, co wpłynie pozytywnie na odbiór Twojej marki przez obecnych i przyszłych klientów.
Fotografia 360 — mniej reklamacji, więcej zadowolonych klientów
Dzięki fotografii 3D zmniejszysz liczbę reklamacji, a w zamian zyskasz wiernych klientów. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Za sprawą zdjęć produktów 360, niemal zniknie granica między tym, co realne, a tym, co wirtualne. Twój klient poczuje się prawie tak, jakby trzymał oglądany przedmiot w dłoniach. Dzięki temu będzie dokładnie wiedział, co kupuje. Jego satysfakcja z zakupu wzrośnie, co zwiększa szanse, że dołączy do grona Twoich wiernych klientów i będzie polecał Twoją firmę jako godną zaufania. Dzięki fotografii 360:
- rozwiejesz wątpliwości potencjalnych klientów i zwiększysz sprzedaż,
- zmniejszysz liczbę reklamacji,
- zwiększysz zaufanie do swojej marki,
- pokażesz, że Twoja firma jest nowoczesna i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta.