Blog

  • CASE STUDY: Jak sprzedawać kosmetyki online?

    W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę ze szwajcarskim producentem kosmetyków – firmą Dermalab. Na podstawie analizy wyników sprzedaży i użyteczności poprzedniego sklepu oraz potrzeb i pomysłów klienta zbudowaliśmy nowy sklep, szyty na miarę, swissline-cosmetics.com. W tym artykule chcemy pokazać rozwiązania, których wdrożenie warto rozważyć, jeśli prowadzicie sklep z kosmetykami. Skin analysis – system rekomendacji produktowych Narzędzie […]

  • 4 powody, żeby otworzyć sklep internetowy, jeśli masz supermarket

    W świecie polskiego handlu jest jedna branża, która bardzo powoli i opornie wchodzi do świata e-commerce. Tą branżą jest FMCG. Dzieje się tak pomimo niewątpliwych korzyści, jakie może odnieść klient w regularnym kupowaniu produktów codziennego użytku przez internet i usprawnień, jakie może dostarczyć tylko e-commerce, jak na przykład szybkie dotarcie do poszukiwanego produktu, możliwość tworzenia […]