Hosting pod PrestaShop — 15 kwestii, które musisz wziąć pod uwagę
Chcesz założyć sklep z wykorzystaniem PrestaShop? To bardzo dobry pomysł. Silnik ten cieszy się doskonałą opinią i oferuje ogromne możliwości. Jednak na jakim serwerze postawić taki e-sklep? Jaki hosting pod PrestaShop będzie najlepszy? Poznaj elementy, jakie musisz przeanalizować przed dokonaniem wyboru.
Core Web Vitals — co to i jak wpłynie na pozycję Twojej strony?
W maju 2020 roku Google ogłosił oficjalnie wprowadzenie nowego czynnika rankingowego. Są to tzw. Podstawowe Wskaźniki Internetowe, czyli Core Web Vitals. W sierpniu 2021 roku zostaną one wprowadzone w życie, choć pierwsze zmiany mogłeś zauważyć już w czerwcu. Czego właściwie dotyczy Core Web Vitals? W jaki sposób wskaźniki te mogą wpłynąć na widoczność Twojego sklepu w wyszukiwarce? Co zrobić, aby zoptymalizować stronę pod nowe wytyczne i nie stracić pozycji? Odpowiedź w dzisiejszym artykule.
Jak promować sklep internetowy na Facebooku — praktyczny poradnik
Obok reklamy produktowej Google Ads, reklama sklepu internetowego na Facebooku jest jedną z najpopularniejszych form promocji i sprzedaży w e-commerce. Jaki budżet przeznaczyć na FB Ads w przypadku e-commerce? Jak uruchomić taką kampanię dla sklepu na PrestaShop? Co zrobić, żeby nie “przepalić” budżetu i sprzedawać z sukcesem na Facebooku? Odpowiedź w dzisiejszym artykule.
Sklep na Allegro czy własny sklep internetowy — co się bardziej opłaca?
Chcesz zacząć sprzedawać w internecie? Zastanawiasz się, czy warto założyć własny sklep internetowy? A może lepiej wystartować ze sklepem na Allegro? W dzisiejszym artykule omówimy zalety i wady obu rozwiązań.
Darmowa dostawa w e-sklepie —jak zrobić to mądrze?
Chcesz zwiększyć konwersję w swoim sklepie internetowym? Zastanawiasz się nad wprowadzeniem darmowej dostawy? W dzisiejszym artykule podpowiadamy, kiedy faktycznie warto to zrobić i na jakich zasadach.
7 błędów UX e-sklepu, przez które tracisz klientów
Potencjalny klient nie zawsze opuszcza stronę ze względu na cenę lub brak produktu. Jakie są inne powody? Być może napotyka przeszkody, które potrafią skutecznie zniechęcić go do zakupu. Poznaj najczęstszych błędów UX, które hamują konwersję w sklepie internetowym.
Jak rozkręcić sklep na PrestaShop od zera w 6 krokach?
Jesteś świeżo upieczonym właścicielem sklepu na PrestaShop? Zastanawiasz się, na co przeznaczyć budżet marketingowy w pierwszej kolejności, aby natychmiast się zwrócił? A w co co zainwestować już teraz, aby zebrać owoce za jakiś czas? Odpowiedź w dzisiejszym artykule
Poznaj zdjęcia produktowe, które sprzedają
Jako właściciel sklepu internetowego wiesz, jak duże znaczenie w sprzedaży mają zdjęcia produktowe. Wykorzystujesz je przecież nie tylko na stronie internetowej, ale także w reklamie, na blogu, w artykułach sponsorowanych, na firmowym blogu i w mediach społecznościowych. Ich jakości często wpływa na decyzję potencjalnego klienta. Zdjęcia od producenta to dziś za mało, żeby przyciągnąć uwagę klientów i wyróżnić się na tle konkurencji. Taką możliwość otwiera przed Tobą fotografia produktowa 360.
Niedostępne produkty a SEO — 6 strategii
Czy duży ruch i sprzedaż mogą powodować problemy? Okazuje się, że tak. Jednym z nich są niedostępne produkty w sklepie internetowym. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy jedynym wyjściem jest usunięcie podstrony? Jak zachować ruch i sprzedaż na dotychczasowym poziomie? Odpowiedź w dzisiejszym artykule.
Sprzedaż online w obliczu pandemii — jak sobie radzić?
Chociaż sprzedaż online w czasie pandemii ma się o wiele lepiej niż ta w sklepach stacjonarnych, obecna sytuacja jest wyzwaniem również dla branży e-commerce. Jakie zagrożenia czyhają na właścicieli sklepów internetowych? Co robić w obliczu pandemii? Jak komunikować się z klientami w tym trudnym okresie?
Możliwy wpływ koronawirusa na handel internetowy
Epidemia koronwirusa, która szybko obejmuje całą Europę, prowokuje wiele pytań odnośnie tego, jak zmieni się nasz świat w wyniku tej tragedii. Prognozuje się, że wpływ na gospodarkę będzie dużo większy, niż na demografię. Znalazłem ciekawy komentarz, że ten wirus zabije więcej firm, niż ludzi. Podobnie, niewiadomą jest wpływ na społeczne zachowania Europejczyków. Chciałbym przy tej okazji rozważyć, jaki wpływ rozwijająca się epidemia będzie miała na handel internetowy.